اطلاعیه باشگاه فوتبال پرسپولیس در مورد نامه به باشگاه بلژیکی

باشگاه فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام شماره حساب آقای کالدرون به منظور واریز بخشی از مبلغ توافق شده انتقال علیرضا بیرانوند برای وی به آنتورپ بلژیک را رد کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

در پی پخش شایعاتی هدفمند و بی پایه پیرامون مکاتبه با باشگاه آنتورپ در اعلام شماره حساب آقای کالدرون به منظور واریز بخشی از مبلغ توافق شده انتقال علیرضا بیرانوند برای ایشان، به اطلاع می رساند این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و ساخته و پرداخته ذهن افرادی است که با سواستفاده از اعتماد تعدادی از هواداران و همچنین تفرقه افکنی بین بازیکنان تیم، سعی در برهم زدن آرامش باشگاه برای نیل به اهداف شخصی خود هستند.

به همین منظور تصویر نامه ارسالی به باشگاه آنتورپ مورخ ۱۶/۱/۹۹ (۴ آپریل) جهت تنویر افکار عمومی و هواداران عزیز منتشر می شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس حق خود می داند نسبت به شایعه پردازان اعاده حیثیت نموده و از طریق مراجع قانونی پیگیر آن باشد.

لازم به ذکر است درخواست تغییر شماره حساب در قرارداد به دلیل معرفی یک نماینده جدید برای دریافت های آتی به دلیل قطع همکاری با شرکت صرافی قبلی است که مبالغ ارزی خارج از کشور به حساب آن واریز ‌شده است.

در پایان نیز اعلام می شود در راستای شفاف سازی مالی که از اصلی ترین اهداف مدیریت جدید باشگاه است، هرگونه دریافتی و پرداختی به صورت شفاف از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد تا هواداران، بازیکنان و سایر افراد مرتبط در جریان کامل تبادلات مالی باشگاه قرار داشته باشند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها