نعمتی: امیدوارم توکیو تکرار ۳ باره مدال‌هایم در المپیک باشد

بانوی کماندار کشورمان ابراز امیدواری کرد در بازی‌های توکیو باز هم به مدال دست پیدا کند

معرفی برنامه

 زهرا نعمتی در حاشیه مراسم روز پارالمپیک و در گفتگو با خبرنگار شبکه ورزش سیما درباره تعویق بازی‌های توکیو، اظهار داشت: اتفاقی که افتاد برای تمام دنیاست. با برنامه خوبی که جلو رفته بودیم یکباره این اتفاق افتاد و برنامه‌ها بهم ریخت اما باید از این فرصت استفاده کرد. خیلی از کشورهای شرایط تمرینی خوبی را نداشتند اما امیدوارم با شرایطی که برای من ایجاد شده، بتوانم با بهترین کیفیت تمرین کنم.

بانوی طلایی ایران در پارالمپیک خاطرنشان کرد: بحث تمرکز در این رشته در حیطه روانشناسی است. شرایط برای ورزشکارانی که در سالن تمرین می‌کنند سخت است اما من در شرایط ایزوله تمرینات بدنسازی و روانشناسی را دارم. با کمک کمیته پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان تمرین می‌کنم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که مردم از شما انتظار مدال در توکیو دارند، شرایط را چطور می‌بینی، گفت: تلاشم را برای المپیک و پارالمپیک می‌کنم تا تکرار ۳ باره مدال‌هایم باشد. تلاش می‌کنم بهترین اتفاق رقم بخورد.

بانوی کماندار کشورمان در پاسخ به این سوال که شناخت از حریفان داری و مهمترین رقیبی که داری از کجاست، عنوان کرد: قدرتمندترین‌ها از چین و کره هستند اما شرایط کرونا تمرینات همه ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داده و باید ببینیم از این به بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها