پخش زنده مرحله دوم تور دوچرخه سواری آذربایجان امروز از شبکه ورزش سیما

پخش زنده مرحله دوم تور دوچرخه سواری آذربایجان امروز ساعت 11.10 صبح از شبکه ورزش سیما
دسته بندی:

معرفی برنامه

سی‌وچهارمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سی‌ و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در جاده سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از ۱۰ تا ۱۴ مهر  از تبریز آغاز شد .
۱۵ تیم از ۱۱ کشور در این تورنمت شرکت می‌کنند که کشور ایران چهار تیم، مالزی دو تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس، ترکیه و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات معرفی کرده‌اند.
روز نخست، ساعت ۱۰ صبح از محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز‌شهری شهرداری در پارک ائل گولی تبریز اولین مرحله تور آغاز شد و نتایج زیر بدست آمد :
 
 
🥇نفر اول اسمیرنو الکساندر رکابزن روسی تیم لوکوسفینکس
🥈نفر‌دوم یوسف ریگوی گوی از تیم ترانگانو مالزی
🥉نفر سوم سلینت هندریکس از تیم پروتاچ آفریقای جنوبی
🔷پیراهن های برتر مرحله اول سی وچهارمین دوره تور دوچرخه سواری
🔺پیراهن طلایی و سفید:
الکساندر سمیرونوف از تیم لوکوسفینکس روسیه
🔺پیراهن امتیازی:
محمد گنج خانلو از سپاهان اصفهان
🔺پیراهن کوهستان:
یوسف ری جیوجی ازتیم ترانگانو مالزی
ورزشکاران در مرحله دوم، مسیر ۱۸۰ کیلومتری منطقه آزاد ارس-خوی را طی کرده و در پارک ملت پایان می‌دهند و در مرحله سوم، مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه-تبریز را طی می‌کنند و در محل کوه عون ‌بن ‌علی تبریز جنب داغ‌گولی به پایان می‌رسانند.
در مرحله چهارم، دوچرخه‌سواران از تبریز مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین را استارت می‌زنند و در محل مقابل مجتمع آبدرمانی ایرانیان به پایان ‌می‌رسانند که در مرحله پنجم و آخر این مسابقات، مسیر ۱۸۸ کیلومتری سرعین-تبریز را برگشته و در مقابل لاله‌پارک تبریز به اتمام می‌رسانند.
در پایان هر مرحله همراه با اهدای جوایز افراد برتر، چهار پیراهن طلایی(نفر اولی که با کمترین زمان به خط پایان رسیده)، سفید(جوان‌ترین رکابزنی که به خط پایان رسیده و زیر ۲۵ سال است)، سبز(برنده امتیازی) و قرمز با نقاط سفید( نفر اولی که زودتر از همه مسیر سخت کوهستان را به پایان رسانده) اهدا می‌شود.
لازم به ذکر است، امسال ورزشکاران ۸۷۷ کیلومتر در مجموع رکاب می‌زنند.
 
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها