بیانیه باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شماره حساب‌های اعلام شده برای کمک به باشگاه

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ شماره‌ حساب‌هایی که به نام حمایت از پرسپولیس مطرح می‌شوند به هیچ وجه ارتباطی با باشگاه ندارند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛ متاسفانه مشاهده شده است که بعضی افراد، تحت عناوینی چون حمایت از پرسپولیس، اقدام به ایجاد تشکل یا اعلام شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های هواداری کرده‌اند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن آنکه قویا هرگونه ارتباط خود با این موارد را رد می‌کند، به آگاهی هواداران عزیز می‌رساند چنین اقداماتی، فارغ از نیت عاملان آن، بدون هرگونه هماهنگی و اطلاع این باشگاه صورت گرفته است. بر این اساس ضروری است و تقاضا می‌شود از مشارکت در این طرح‌ها و اهدای کمک تحت هر عنوانی مرتبط با پرسپولیس، جدا خودداری نمایند.

باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید می‌کند؛ هواداران عزیز پرسپولیس اخبار و اطلاعیه‌های رسمی باشگاه را از طریق مراجع و مبادی رسمی اطلاع رسانی آن، دنبال کنند. در همین راستا، هرگونه فعالیت‌های رسمی در زمینه‌های تجاری و اقتصادی باشگاه که به توجه و مشارکت هواداران نیاز داشته باشد نیز صرفا از این طریق به ویژه در سایت رسمی باشگاه، اطلاع رسانی می‌شود.

بدیهی است؛ باشگاه پرسپولیس نسبت به مواردی که خارج از چارچوب اشاره شده، در حال فعالیت هستند، هیچ‌گونه مسئولیت و نفعی ندارد و اتفاقا مشارکت در آن‌ها بر خلاف منافع، مصالح و خواست باشگاه است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها