احسان پور ، تیموری ، یزدانی و شعبانی ، حریفان خود را شناختند

قرعه کشی چهار وزن سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، بعد از ظهر امروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ، نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ساعت 9:30 صبح فردا به مصاف حریفان می روند ، به شرح زیر است :

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با رجب توپال از ترکیه سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف از جمهوری آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئزاز کوبا می رود.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور نخست ، در دور بعد با برنده مبارزه میان جانگ از کره جنوبی و رشید قربان اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نیکا کنتچادزه از گرجستان و گریگوریان از ارمنستان می رود. 

دروزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم به مصاف اسپینال از پورتوریکو می رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور سوم با برنده کشتی میان استفان ورب از مجارستان و دومانیتسکی از اوکراین کشتی می گیرد. 

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور نخست ، با ابراهیم جیفتجی از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف ، در دور بعد به مصاف الیزبار اودیکادزه از گرجستان می رود. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها