استقبال چشمگیر مردم از «نوروز فوتبالی»

بیش از ۲ میلیون رأی مردمی برای انتخاب بهترین‌های سال فوتبال ایران به برنامه «نوروز فوتبالی» شبکه ورزش ارسال شد.

معرفی برنامه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه نوروز فوتبالی، که در ایام نوروز به انتخاب برترین‌های فوتبال ایران می‌پردازد، توانست با استفاده از دو بستر سامانه پیامکی و سایت تلوبیون، و با نظرسنجی از کارشناسان ورزش و هواداران فوتبال، برترین‌های فوتبال ایران را مشخص کند.

در این رای‌گیری که با مشارکت بالای مخاطبان رسانه ملی و فوتبالدوستان انجام شد، تیم منتخب سال ۹۹ از نگاه کارشناسان و مردم انتخاب شد. همچنین برای اولین بار، ده‌ها هزار نفر از مخاطبان شبکه ورزش که پیش از این تلویزیون تعاملی تلوبیون را با پخش زنده فوتبال و مسابقات ورزشی می شناختند از عید امسال و در برنامه نوروز فوتبالی تعامل گسترده با این سامانه را آغاز کرده و رای خود را از طریق تلویزیون تعاملی تلوبیون به بازیکنان و مربیان و تیم‌های مورد علاقه خود دادند.
در پایان این آرای مردمی، پرسپولیس به عنوان بهترین تیم ایران در سال ۹۹ و سید جلال حسینی و یحیی گل محمدی به عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال ۹۹ فوتبال ایران معرفی شدند.
لازم به ذکر است که در مجموع ۲ میلیون و ۷۶ هزار و ۵۱۸ رای که نشان دهنده استقبال چشمگیر مردم در انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در سال ۹۹ بود به برنامه نوروز فوتبالی ارسال شد.
برنامه نوروز فوتبالی با همکاری مشترک شبکه ورزش سیما و اپلیکیشن تلوبیون طراحی شد و علاوه بر پیامک، برای اولین بار از طریق تلوبیون امکان شرکت در نظر سنجی برنامه‌های تلویزیونی برای مردم مهیا شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها