حضور ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی پیام‌رسان جوانمردی و بزرگ‌منشی ایرانیان به دنیاست

رئیس رسانه ملی در مراسم تقدیر از قهرمانان ورزشی کشورمان، با برشمردن وجوه رسانه‌ای حضور ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های گوناگون، انتقال پیام‌ بزرگ‌منشی ایرانیان به جهان در اثر نمایش خوی جوانمردی و پهلوانی در رفتار و نوع سلوک و منش آنان در میدان‌های ورزشی را عاملی دانست که نشان می‌دهد ورزشکاران خود در قامت رسانه،این قابلیت را دارند که پیام‌رسان ایران و عظمت و شکوهش به جهانیان باشند و از‌این‌رو هم رسانه ملی و هم ملی‌پوشان ایرانی باید قدر این جایگاه و قابلیت را بدانند.
دسته بندی:

معرفی برنامه

 
این سخنان در آیین اختتامیه جشنواره بزرگ بهترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۱، ابراز شد که به‌ میزبانی شبکه ورزش و با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان؛ محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک؛ معاونین وزارت ورزش؛ رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران؛ پیشکسوتان؛ مدال‌آوران و ملی‌پوشان ایران در سالن همایش‌‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
 
جبلی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش ایران، ورزشکاران را در عین قهرمانی در عرصۀ ورزش، نمایندگان رسانه‌ای ایران در آن‌سوی مرزها دانست و اظهار کرد: هرچند رسانه ملی میزبان شما قهرمانان است و نتایج تلاش‌ها و توفیقاتتان را به جهان مخابره می‌کند؛ اما غافل نیستیم که شما قهرمانان، افتخارآفرینان و ورزشکاران به‌منزلۀ رسانه‌اید و حضورتان در عرصه‌های جهانی پیام‌رسان‌‌ ایران است.
 
رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه ورزشکاران سفیران و پیام‌آوران ملت ایران‌اند، گفت: یک ورزشکار به‌تنهایی در میدان‌های جهانی این ظرفیت را دارد که تاریخ ملت و افتخارات میهنش را به رخ دنیا بکشد.
رئیس رسانه ملی تصریح کرد: حتی یک حرکت چند ثانیه‌ای شما ورزشکاران، بوسیدن پرچم، دورزدن با افتخار شما با پرچم کشورتان و حرکت‌های نمادینتان در حمایت از ملت‌های مظلوم جهان پیامی رسانه‌ای است که نمایانگر جوانمردی و بزرگ‌منشی ایرانی است.
 
وی افزود: چنین صحنه‌‌هایی که شما با افتخار مقابل چشم میلیون‌ها نفر به نمایش می‌گذارید، از ده‌ها فیلم و سریال گویاتر و ارزشمند‌تر است. جبلی با اشاره به وظیفه رسانه ملی در قبال افتخارآفرینان ورزشی بیان کرد: وظیفه ما در رسانه ملی به نمایش گذاشتن این قهرمانی‌هاست و سهم پرداختن به این قهرمانی‌ها در تولیدات تلویزیونی باید پررنگ شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها