نبی: اختلاف نظر فدراسیون و AFC حل شدنی است

سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال در واکنش به ایمیل‌های AFC گفت که این اتفاقی عادی و مرسوم است و مشکلات به زودی حل خواهند شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ مهدى محمدنبى درباره ایمیل‌های ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد انتخابش به عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون گفت: اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتى که در مکاتبات دو جانبه فدراسیون و کنفدراسیون مطرح شده قطعا حل و مرتفع می‌ شود. فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکى با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل ها درباره تشریفات و ساز و کار ادارى، امرى کاملا عادى در این ارتباط است اما متاسفانه سوء رفتارهایى در داخل کشور صورت گرفته که با مقاصد خاص، منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظر نمی‌ گیرند.
 

وی اضافه کرد: بنده با سابقه حدود ٨ سال دبیرکلى در فدراسیون همچنین ارتباطات و کرسى هایى که در AFC داشته ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت هاى متفاوت قانونى درباره موضوعات گوناگون بودم اما تاسف برانگیز است که در چنین مسئله اى شاهد انعکاس جزئى ترین مکاتبات اى اف سى و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخى است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین المللى، فدراسیون فوتبال ایران با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست مواجه شود.

 

سرپرست دبیرکلى فدراسیون اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نامه ها موضع گیرى له یا علیه شخص خاصى نداشته و تنها ایراد شکلى به تشریفات و رویه ادارى عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستى مثل کنفدراسیون کاملا طبیعى و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بى تقوایى هایى صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستى منتقل شده است.

 

نبى افزود: حضور و فعالیت هر ایرانى در بخش ها و کمیته هاى مختلف AFC باعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبى با کمیته هاى مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون هاى عضو AFC داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه ها درخواست می کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها