سه کشتی‌گیر ایران ، رقبای خود را در مسابقات بلغارستان شناختند

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای ۱۹ تا ۲۲ فروردین در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می‌شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

قرعه‌کشی اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی، دیشب (چهارشنبه) برگزار شد و سه نماینده ایران حریفان خود را شناختند.

قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

کشتی فرنگی

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر حضور دارند، آرمین محب ثابت در دور نخست به مصاف ویچف از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده شکتی میان ماچالیکاشف از گرجستان و آرولو از اکوادور مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در مرحله نیمه هایی به مصاف باشار از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان مصاف خواهد داد. در این وزن ۱۱ کشتی گیر شرکت کرده اند.

کشتی آزاد

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آبدیگابار از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی باید منتظر نتایج کشتی گیران گرجستان، بلغارستان و قزاقستان باشد.

بر اساس برنامه اعلامی، رقابت های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی روز های پنج شنبه  و جمعه ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین و رقابت های ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه برگزار می شود.

اسامی نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

تیم منتخب کشتی

کشتی آزاد:

۷۴ کیلوگرم: جمال عبادی

۷۹ کیلوگرم: حمید زرین پیکر

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری

کشتی فرنگی:

۶۰ کیلوگرم: پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: آرمین محب ثابت

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان

۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها