پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی : کیفیت امکانات ما با دیگر کشورهای مطرح جهان قابل مقایسه نیست

پزشک تغذیه تیم های ملی کشتی : کیفیت امکانات ما با دیگر کشورهای مطرح جهان قابل مقایسه نیست

دسته بندی:

معرفی برنامه

دکتر رامین امیرساسان با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی تا حد توان تمامی امکانات لازم برای ملی پوشان کشتی را فراهم کرده است، گفت: ما هر خواسته ای از فدراسیون داشتیم انجام شد. مثلا همین که ۳ روز قبل از آغاز مسابقات به نروژ آمدیم به ما خیلی کمک کرد تا در بحث کنترل وزن کشتی گیران و برنامه غذایی آن ها موفق تر باشیم. بحث کنترل وزن در کشتی گیران بر اساس درصد چربی و عضلانی بودن ورزشکاران به ۳ بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود و بر اساس ویژگی بدنی کشتی گیران برای آن ها برنامه های مختلفی را تدارک می بینیم.
 
پزشک‌ تغذیه تیم های ملی کشتی، افزود: معمولا ما ۶۰ درصد مربوط به کاهش وزن کشتی گیران را در مبدا و ۴۰ درصد را در مقصد و محل برگزاری مسابقات انجام می دهیم و حمایت فدراسیون برای ۳ روز زودتر رسیدن به محل مسابقات باعث شد بنده ۳ شب در بحث غذایی و کنترل وزن کشتی گیران برنامه ریزی کنم.
 
وی با بیان اینکه امکانات ما با کشورهایی مثل آمریکا، روسیه و ژاپن قابل قیاس نیست، گفت: ما با ۲ یا ۳ چمدان وسایل از ایران به نروژ آمدیم اما اینجا دیدیم آمریکایی ها با کانتینر وسایلشان را آوردند و وسایلی مثل چند تخت ماساژ و ... را نیز همراه دارند و اصلا به لحاظ کیفیت امکانات قابل قیاس نیستیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها