مرجان کلهر ملی پوش اسکی در گفت و گو با برنامه ورزش تعطیل نیست

معرفی برنامه

مرجان کلهر ملی پوش اسکی در گفت و گو با برنامه "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش سیما گفت : از سن 4 سالگی ورزش اسکی را آغاز کردم و همانند دیگر ورزشکاران اسکی جهان که موقعیت جغرافیایی بسیار در علاقه مندی و رشد آنها در ورزش اسکی نقش مهمی ایفا می نماید من نیز از این مقوله مستثنی نبودم و محل سکونتم در جذب من به این رشته ورزشی موثر بود.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی خود افزود : اولین بانوی اعزامی از ایران به بازی های المپیک 2010 کانادا بودم که در مواد مارپیچ کوچک و بزرگ شرکت کردم و به نوعی مسئولیت پرچمدایر کشورمان در این بازی ها را نیز بر عهده داشتم.

این ملی پوش کشورمان در ادامه صحبت هایش ، از کسب اولین مدال برون مرزی ایران در مسابقات ترکیه در سن 18 سالگی و اولین مدال قهرمانی آسیایی جوانان در کشور لبنان به عنوان دیگر افتخارات ورزشی خود یاد کرد.

کلهر گفت: حضور در المپیک زمستانی 2010 کانادا برایم شیرین ترین خاطره ورزشی محسوب می شود و از آنجایی که به عنوان نخستین بانوی محجبه در این بازی ها شرکت کرده بودم موردتوجه بی نظیر رسانه ها قرار گرفتم که برایم خاطره ای ماندنی را رقم زد.

وی ادامه داد: در ایران در رده های نونهالان ، استعدادهای ورزشی بیشماری در ورزش اسکی داریم که با سرمایه گذاری بر روی آنها می توان ، سرمایه ورزشی درخشان برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

کلهر در پایان آرزو نمود تا بتوانیم مجددا شاهد روزهای اوج ایران در ورزش اسکی در مسابقات جهانی و بین المللی باشیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها