رسول پناه: در مورد قرارداد کارگزار باشگاه به جمع بندی نرسیدیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد جلسه امروز هیأت مدیره این باشگاه ارائه کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

بعد از ظهر امروز در محل باشگاه پرسپولیس جلسه هیات مدیره با حضور اعضای هیأت مدیره و معاون حقوقی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

این جلسه حدود 4 ساعت به طول انجامید و رغبتی و هاشمی دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس زودتر از سایرین جلسه را ترک کردند و از باشگاه خارج شدند. هاشمی هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس در مقابل درخواست خبرنگاران برای صحبت در خصوص جلسه امروز عنوان کرد که مهدی رسول پناه در این مورد صحبت می‌کند تا به نوعی شائبه اختلافش با سرپرست باشگاه پرسپولیس قوت بیشتری بگیرد.

مهدی رسول پناه پس از اتمام جلسه و خروج از باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: جلسه امروز در مورد شرایط قرارداد کارگزار بود و امروز به جمع بندی نرسیدیم  احتمالا فردا یا پس فردا این اتفاق بیفتد که آن را اعلام می‌کنیم.

رسول پناه در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با هاشمی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دچار اختلاف نظر است و در هیأت مدیره پرسپولیس دو دستگی وجود دارد، عنوان کرد: اصلا دو دستگی وجود ندارد و من قبلا این موضوع را تکذیب کردم .هاشمی اهل مصاحبه نیست. ما در جلسه امروز هم با هم صحبت کردیم و حتی خندیدیم. تا الان حدود 3 -4 ساعت در جلسه بودیم و مشکلی با هم نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرارداد با کارگزار قرار است مورد تائید وزیر ورزش قرار بگیرد، گفت: نه این قرارداد مربوط به وزارت ورزش نیست و مربوط به هیأت مدیره است و فقط برای نظرخواهی آن را در اختیار معاونت حقوقی وزارت ورزش قرار می‌دهیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد علی علیپور تصریح کرد: برای تمدید قرارداد این بازیکن صحبتی نشده و این مسئله به نظر سرمربی مربوط می‌شود. 

رسول‌پناه در مورد اظهارات ابوالفضل امان‌الله و اینکه مدعی شده شما به دنبال مدیرعامل شدن هستید، عنوان کرد: انشالله بعدا در مورد این مسئله صحبت می‌کنم.

وی در مورد انتخاب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این مورد هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم و وقتی این اتفاق افتاد آن را اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها