۳ پیروزی و ۳ شکست کشتی گیران ایران در دور نخست رقابت های اوکراین

در آغاز رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی اوکراین، ۶ نماینده ایران به روی تشک رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی و ۳ شکست بود
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ساعت 13 امروز در شهر کی یف در حال برگزاری است.

کشتی فرنگی:
در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر رسیدن این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرتور شاهینیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان می رود.

کشتی آزاد:
در وزن 57 کیلوگرم قلی زادگان در دیدار نخست با نتیجه 4 بر 2 مقابل محمودجاد شاوکاتوف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

 در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد وی در دور سوم مقابل اشرف آشیروف از آذربایجان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروز پور در این مرحله مقابل کاسوم کاسوموف از اوکراین می رود.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از ترکیه با نتیجه 8 بر 8 مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای ادامه کار حضور یابد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها