پیام وزیرورزش وجوانان به مناسبت سال جدید

وزیر ورزش و جوانان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۹۹ ابراز امیدواری کرد که با تلاش های مدافعان عرصه سلامت و همکاری مردم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم
دسته بندی:

معرفی برنامه

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن پیام نوروزی دکتر سلطانی فر به این شرح است:
 
یا مقلب الفلوب والابصار
یا مدبراللیل والنهار
یا محول الحول والحوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به تمام هموطنانم در سراسر کشور و همچنین ایرانیانی که در نقاط دیگر دنیا زندگی می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوار هستم که سال جدید سرشار از موفقیت و سلامتی برای همه مردم جهان باشد.
 
سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که بیش از 160 کشور جهان گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند و تعدادی از هموطنان ما و مردم سایر کشورها در اثرابتلا به این بیماری جان خود ر از دست دادند. امیدوار هستیم با تلاش هایی که توسط مدافعان عرصه سلامت پزشکان، پرستاران، مدیران بخش بهداشت و درمان کشور و همه مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح در حال انجام است و با همت و همکاری که مردم ما دارند در کوتاه ترین زمان ممکن بر این ویروس منحوس غلبه بکنیم و به امید خدا سالی توام با برکت و موفقیت برای تمام ملت و سال موفقی برای ورزش و قهرمانان ما در عرصه مسابقات مهم بین المللی خصوصا المپیک و پارالمپیک باشد.
امسال سال بسیار حساسی است و باید یک حضور آبرومند در این مسابقات مهم داشته باشیم.
 
همچنین امیدوارم سال خوبی برای جوانان ما خصوصا جوانانی که عضو بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد وابسته به وزارت ورزش و جوانان هستند باشد.
خوشبختانه تمام این سمن_ها در رویدادها، حوادث و مناسبت ها توانستند نقش خود را در جهت کمک به مردم و حل مشکلات کشور ایفا بکنند و ان شاء الله از بین این اعضای سمن ها و جوانان تلاشگر امروز مدیران آینده کشور انتخاب خواهند شد و دعا می کنیم سال 1399 مشکلات سال 1398 را در ابعاد مختلف نداشته باشیم و همدلی مردم باعث شود مسیر رشد و توسعه را در کشور با سرعت بیشتری ادامه بدهیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها