دیدار مسوولین فدراسیون پهلوانی با مدیر شبکه ورزش سیما

نشست مشترک مسوولین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با مدیر جدید شبکه ورزش سیما برگزار گردید.

معرفی برنامه

نشست مشترک مسوولین فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی با مدیر جدید شبکه ورزش سیما برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این نشست روز دوشنبه بیستم مهرماه سالجاری در راستای توسعه بیشتر همکاری ها و تعاملات فی مابین فدراسیون و شبکه ورش سیما با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه ای از طریق رسانه ملی به عنوان یکی از رشته های اصیل و ایرانی همراه با موسیقی زنده، هنر ،ادبیات و آموزه های اخلاقی تشکیل گردید.
در این نشست مجتبی جوهری (رییس فدراسیون)، معتضدی (مدیر شبکه ورزش سیما)، سیدعبدالله سجادی (نایب رییس فدراسیون) و سعید ناصری (مدیر روابط عمومی فدراسیون) حضور داشتند.
بنابراین گزارش، جوهری با ارائه گزارش عملکرد سال های گذشته در جهت توسعه همگانی این رشته ملی و اصیل ایرانی از اشتیاق ستودنی و اقدامات شایسته صورت پذیرفته در شبکه ورزش سیما در جهت توسعه همگانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ابراز خرسندی و تقدیر کرد.
خاظر نشان می گردد: تاکید بر حمایت از این ورزش نیاکانی، تاکید بر لزوم تداوم همکاری های طرفین، اجرای برنامه های مشترک در هفته تربیت بدنی و دیگر مناسبت های ملی و آیینی پیش روی، پیگیری برگزاری مجدد رقابت های جذاب و مهیج گردان گود، پخش تصاویر رقابت های مجازی در رشته های مختلف ورزش زورخانه ای و ... از مواردی بود که در این نشست در دستور کار جدی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها