معتضدی : سعی کردیم که یک مرجعیت خبری و رویدادی را در شبکه ورزش داشته باشیم

معرفی برنامه

سینا معتضدی ـ مدیر شبکه ورزش سیما ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی اینکه مهم‌ترین اتفاقات شبکه ورزش سیما در سال ۱۴۰۰ چه بود؟ اظهار کرد: در سالی که گذشت سعی کردیم که یک مرجعیت خبری و رویدادی را در شبکه ورزش داشته باشیم. پیش از این شاید به دلایل مختلف نمی‌توانستیم رویدادهای ورزشی را پخش کنیم اما امسال تمهیداتی اندیشیده شد که سعی کردیم بسیاری از مسابقات ورزشی، به ویژه آنهایی که نمایندگان کشورمان در آن حضور دارند را از شبکه پخش کنیم. و از طرفی در حوزه خبر تلاش کردیم با طراحی که انجام شد، مخاطبان برای اطلاع از آخرین اخبار ورزشی به شبکه ورزش رجوع و اخبار مربوط به این حورزه را دریافت کنند و این، یکی از اقدامات اصلی ما در شبکه ورزش بود.
 
معتضدی از ساخت دو برنامه استعدادیابی در حوزه والیبال و کشتی در این شبکه خبر داد و درباره‌ی جزئیات پخش این برنامه‌ها توضیح داد: بیش از ۴۰ درصد مخاطبان ما در شبکه ورزش زیر ۲۲ سال هستند، به همین منظور از سال آینده به واسطه‌ی برنامه‌هایی که تولید می‌کنیم، به بحث استعدادیابی می‌پردازیم. در این راستا از پایان ماه مبارک رمضان برنامه «همه فن حریف» را که در حوزه استعدادیابی کشتی است روی آنتن خواهیم برد. همچنین از تابستان مسابقه استعدادیابی والیبال را روی آنتن خواهیم برد. برنامه فوتبال هم که در شبکه سه سیما با «ستاره‌ساز» تولید می شود.
 
مدیر شبکه ورزش سیما در ادامه گفت: از سال آینده بحث سرگرمی ورزشی را در شبکه پررنگ‌تر خواهیم کرد و در این زمینه مسابقه‌ای بزرگ تحت عنوان «اگه می‌تونی منو بگیر» را خواهیم داشت که پخش آن در ایام تابستان آغاز خواهد شد. در کنار آن هم یک مسابقه اطلاعات ورزشی با هدف سرگرمی ورزشی که مخاطبان هدفمان نوجوانان است، پخش خواهد شد.
 
وی از همکاری دوباره‌ی این شبکه با عادل فردوسی‌پور و ساخت برنامه «فوتبال ۱۲۰» و حفظ برنامه‌های برند در شبکه ورزش گفت و اظهار کرد: طبق روال گذشته قرار است همکاری ما با «فوتبال ۱۲۰» ادامه پیدا کند. این برنامه جزو برنامه‌های پرمخاطب شبکه ورزش است و مشکلی برای همکاری نداریم. طبیعتا بعد از پایان هر فصل از مسابقات اروپایی، «فوتبال ۱۲۰» تمام خواهد شد و بعد از اینکه فصل جدید شروع شود «فوتبال ۱۲۰» هم روی آنتن خواهد رفت و حدودا دو ـ سه ماهی برنامه تعطیل خواهد بود.
 
معتضدی در پایان از پخش فصل ششم برنامه «ویدئو چک» برای نوروز خبر داد و گفت: این برنامه با اجرای عبدلله روا در ایام نوروز هر روز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها