نتایج روز نخست کانوپولو جام آسیا

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در روز نخست رقابت های کانوپولو جام آسیا به میزبانی چین تیم های ملی مردان و بانوان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
 
در ابتدا تیم ملی مردان ایران به مصاف هنگ کنگ رفت و این حریف را با نتیجه 14 بر 1 شکست داد. در دومین مسابقه نیز ملی پوشان ایران با نتیجه قاطع 12 بر صفر چین را شکست داد و به عنوان سرگروه به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.
 
در دیگر گروه ها نیز ژاپن، مالزی، چین تایپه و سنگاپور به مرحله دوم صعود کردند و از فردا رقابت ها برای رسیدن به نیمه نهایی ادامه پیدا می کند.
 
در رقابت های بانوان نیز تیم ملی ایران در اولین دیدارش به مصاف تیم مدعی چین تایپه رفت و با نتیجه 5 بر 3 برابر حریف خود مغلوب شد.
 
تیم ملی بانوان ایران رقابت خود برای صعود به نیمه نهایی را فردا و شنبه ادامه می دهد. تیم ملی کانوپولو بانوان فردا برابر هنگ کنگ و سنگاپور پیدا می کند و شنبه به مصاف چین و ژاپن خواهد رفت.
 
مهران قزلباش مدیر تیم های ملی، اشکان صیادی مربی مردان و دلارام مرزآبادی مربی بانوان و مریم عرب نژاد سرپرست بانوان کادر فنی تیم را در این رقابت ها تشکیل می دهند.
 
الهه پورعبدیان، مهلا عاطفه دار، فاطمه جلیلیان، ترانه کامیاب، ملیکا برون وصبا رحمتی اعضای تیم ملی بانوان و محمدعلی ملایی، شایگان خیرالهی، محمدرضا جمشیدیان، محمدصدیق حشمتیان، امیرمحمد فتاح پور، سالار محسن زاده، رضا بیگی و رضا انصاری اعضای تیم ملی کانوپولو مردان ایران در مسابقات کاپ چین هستند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها