ابراز رضایت معاون وزارت ورزش از همکاری شبکه ورزش در پوشش مسابقات

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن ابراز رضایت از پوشش مسابقات ورزشی و همکاری شبکه ورزش سیما در پخش زنده این رویدادها ، از نهایی شدن فرآیند عرضه باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس خبر داد.

معرفی برنامه

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مرحله نهایی لیگ برتر تیروکمان مردان و بانوان کشورمان که به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شد ، گفت : بعد از ایجاد پاندمی کرونا ، برگزاری رویدادهای ورزشی کار بسیار دشواری بود ، پس از اعلام اولین مورد شناسایی شده کرونا در کشور در تاریخ 30 بهمن ، از دوم اسفند سال گذشته ستاد ملی کرونا در ورزش تشکیل شد که تصمیمات مختلفی را اخذ کرد.

وی در گفت و گو با شبکه ورزش سیما افزود : از جمله این تصمیمات در اردیبهشت ماه امسال ، راه اندازی گام به گام لیگ های ورزشی بود که با برگزاری لیگ های فوتبال آغاز شد ، گرچه این موضوع مخالفان بسیاری را داشت ، ولی نشان دادیم که تدبیر درستی بود و تا به الان قریب به 20 لیگ رشته ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه برگزار شده ست.

علی نژاد ادامه داد: مطابق تصمیمات ماخوذه و در راستای رعایت شرایط قرنطینه ، ضمن انجام آزمایش پی سی آر از کلیه شرکت کنندگان ، مسابقات را نه به حالت رفت و برگشت ، بلکه به صورت متمرکز برگزار کردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت : اگر این اقدامات صورت نمی پذیرفت در سال 1399 ورزش قهرمانی کشور به سمت نابودی حرکت می کرد ، ولی دیدیم که برگزاری رویدادهای ورزشی ، شور و نشاط را در میان جامعه ورزش و هموطنانمان بوجود آورد.

وی ضمن ابراز رضایت از توجه رسانه ملی به پخش مستقیم این مسابقات بیان داشت : با همکاری شبکه ورزش سیما ، عمده رویدادهای ورزشی که در این شرایط برگزار شد عموما از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و بعضا نیز شاهد پخش آن ها از شبکه سوم سیما بودیم که لذت مردم حاضر در قرنطینه از این رویدادهای ورزشی را به همراه داشت.

علی نژاد درخصوص شرایط فعلی ورزش تیروکمان در کشور گفت : این رشته ورزشی در دوره مدیریت آقای شعبانی بهار رییس فعلی فدراسیون ، تحولات مثبتی را در دو حوزه زیرساخت و نرم افزار تجربه کرده است ، در عین حال با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، با بازسازی مجموعه سرپوشیده موجود و ایجاد خوابگاهی به مساحت 600 مترمربع و 14 اطاق که هفته آینده به بهره برداری می رسد ، توانستیم کمپ خوبی را در تهران بوجود بیاوریم.

وی افزود : درحالیکه توانستیم به سهمیه المپیک سال آینده دست یابیم ، هنوز فرصت کسب سهمیه تیمی را در مسابقات خرداد 1400 پاریس هم داریم.

علی‌نژاد ضمن ابراز رضایت از برگزاری لیگ فصل جاری تیروکمان به صورت پویا و با حضور 29 تیم گفت : این رشته ورزشی بواسطه شانس کسب سهمیه المپیک و مدال آوری در مسابقات آسیایی ، همواره از رشته های مورد حمایت وزارت ورزش بوده است ، انشالله با برنامه ریزی منسجم بتوانیم سهمیه مسابقات تیمی پاریس و مدال المپیک را نیز بدست بیاوریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : اقداماتی که برای خصوصی سازی این دو باشگاه باید از طرف وزارت ورزش و سرخابی ها انجام می شد ، تقریبا انجام شده ، جلسه معارفه با مجموعه هیئت پذیرش فرابورس هم برگزار شده ، دو باشگاه شاخص های موردنیاز برای ورود به فرابورس دارند ، درحال حاضر منتظر هستیم تا زمان مناسب برای این موضوع اعلام شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها