تاریخ سازی مجیری با طلای تالو انفرادی

جوان ۱۸ ساله تالوی ایران با کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان، تاریخ ساز شد.
دسته بندی:

معرفی برنامه

امروز (سه شنبه) در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین، رقابت های فرم نن دائو برگزار شد. محمدعلی مجیری که به تازگی به رده سنی بزرگسالان آمده، با نمایشی خیره کننده و کسب امتیاز ۹.۶۳ بالاتر از تمامی حریفان مطرح خود ایستاد و قهرمان شد تا نامش در تاریخ ثبت شود‌.

این نخستین بار است که تالوکاران ایران در بخش انفرادی به مدال طلای جهان دست می یابند. نماینده چین تایپه با ۹.۶۲ و کره جنوبی با ۹.۶۱ در رتبه های دوم و سوم ایستادند.

بدین ترتیب تعداد مدال های ایران در مسابقات جهانی شانگهای به عدد ۳ رسید. پیش از این؛ شهربانو منصوریان و مریم هاشمی در ساندای بانوان به مدال طلا رسیده بودند.

آهنگریان به نیمه نهایی رسید
عرفان آهنگریان سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم برابر وان ویت از ویتنام به برتری دست یافت و به نیمه نهایی رسید تا امشب با کلمنت از فیلیپین مصاف دهد. وی پیش از این، حریفانی از برزیل و اندونزی را برده بود.

صعود سیفی به نیمه نهایی
محسن محمدسیفی سانداکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ایران برابر سئونگ موپارک از کره جنوبی با اقتدار به برتری دست یافت و به نیمه نهایی رسید. او در مرحله بعد با برنده چین و ترکیه مصاف می دهد. نماینده ایران پیش از این، در دور اول استراحت داشت و سپس اندونزی را شکست داد.

خورشیدی راهی نیمه نهایی شد
علی خورشیدی سانداکار وزن ۸۰ کیلوگرم ایران برابر امره باتان از ترکیه برنده شد و به نیمه نهایی رسید تا در این مرحله با عید جورجیس لبنانی روبرو شود. خورشیدی پیش از این، ابتدا استراحت داشت و سپس ووشوکار لهستانی را شکست داده بود.

عارفی مقام به نیمه نهایی پا گذاشت
میلاد عارفی مقام سانداکار وزن منهای ۸۵ کیلوگرم ایران برابر زینال اصلان ترکیه ای در ۲ راند متوالی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. عارفی مقام پیش از این، رقیبی از رومانی را برده بود. سعد جئورجیس از لبنان، حریف عارفی مقام در نیمه نهایی شد

این رقابت ها امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت شانگهای و ۱۵ به وقت تهران پیگیری می شود که الهه منصوریان در فینال و 5 سانداکار مردان ایران در نیمه نهایی به مصاف رقیبان می روند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها