محمد جواهری مدیرباشگاه گل گهرسیرجان : پرداخت پول از سوی باشگاه گل گهر به آقای ویلموتس را تکذیب می کنم

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در گفت‌و‌گو با برنامه « ورزش تعطیل نیست» در شبکه ورزش درباره حواشی که در رابطه با قرارداد ویلموتس و پرداخت دستمزد او توسط باشگاه گل‌گهر سیرجان مطرح می‌شود، گفت: ما به‌هیچ عنوان به ویلموتس مبلغی نداده‌ایم و من قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنم که باشگاه گل گهر سیرجان پرداختی به آقای ویلموتس داشته است.
 
وی ادامه داد: حضور آقای ویلموتس در سیرجان این شائبه را ایجاد کرده بود که شاید باشگاه گل‌گهر بخشی از دستمزد ایشان را پرداخت کرده که من این موضوع را تکذیب می‌کنم و به صراحت می‌گویم که صحت نداشته است.
 
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره مستنداتی که یک روزنامه ورزشی درباره پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد تومانی از طریق شرکت گل‌گهر به سرمربی بلژیکی ارائه کرده، توضیح داد: باشگاه گل‌گهر به‌ هیچ عنوان در جریان چنین ماجراهایی نیست. شرکت گل‌گهر یک شرکت بزرگ بورسی است و گردش مالی زیادی دارد. مطمئن باشید اگر شرکت گل‌گهر روی این موضوع تمرکز کرده بود دلیلی بر انکار آن وجود نداشت. من امروز با مدیر دفتر گل‌گهر در آلمان صحبت کردم و ایشان گفتند این مدارک صحت ندارد.
 
وی در رابطه با اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خوشبختانه با حضور آقای نبی در فدراسیون اتفاقات خوبی صورت گرفت و ایشان هفته گذشته جلسات بسیار خوبی با مدیران باشگاه‌ها تشکیل دادند و در حال حاضر یک ارتباط و تعامل سازنده بین باشگاه‌ها و فدراسیون شکل گرفته است. جا دارد که من به خاطر این اتفاقات از آقای نبی یک تشکر جانانه کنم.
 
جواهری در پایان خاطرنشان کرد: ما مخالف برگزاری ادامه لیگ برتر هستیم چون بحث بدنسازی بازیکنان در یک بازه زمانی مطرح است. کادر فنی تیم‌ها حداقل شش هفته نیاز به آماده‌سازی دارند که بتوانند خودشان را برای بازی در مسابقات آماده کنند. مسئله‌ بعدی که مطرح است این است که برگزاری بازی‌ها در شهرهای گرمسیر در فصل تابستان به خاطر درجه حرارت بالا کار سختی است. امیدوارم تصمیم خوب و منطقی درباره این ماجرا گرفته شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها