درخشش کاراته ایران در فرانسه

حمیده عباسعلی در وزن 68 + کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75 - کیلوگرم به مدال طلا و صالح اباذری در وزن 84 + کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سومین روز لیگ برتر کاراته وان 2020 از امروز در شهر پاریس فرانسه با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور آغاز شد و کشورمان به 2 مدال طلا و 1 مدال برنز دست یافت .
بهمن عسگری در دیدار پایانی وزن 75- کیلوگرم موفق شد با غلبه بر لوگان داکوستا از فرانسه، دارنده نقره کاراته وان اسپانیا ۲۰۱۹ با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد . او حریفانی از فنلاند، بلاروس، روسیه و شیلی را شکست داده بود. بهمن عسگری در لیگ کاراته وان شیلی نیز که کمتر از 20 روز برگزار شد به مدال طلا رسیده بود.
.دیدار نهایی وزن 68+ کیلوگرم بانوان بین حمیده عباسعلی و ملتم هوکااوغلو از ترکیه برگزار شد و این نماینده ایران بود که با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد. عباسعلی پس ازاستراحت در دور اول، کاراته کاهایی از دانمارک، اسلواکی، فرانسه و بلغارستان را شکست داده بود. عباسعلی در لیگ سری آ شیلی نیز به مدال طلا دست یافته بود.
 
دردیدار رده بندی وزن 84+کیلوگرم اولین مرحله لیگ برتر کاراته وان سال 2020، صالح اباذری موفق شد با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل حمدی طارق عربستانی دارنده ۲طلا و یک برنز آسیا صاحب مدال برنز شود.
اباذری حریفانی از بلژیک، فرانسه و مراکش را شکست داد و در ثانیه پایانی دیدار نیمه نهایی یک بر صفر نتیجه را به دنیلسون ژاکوت از فرانسه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. اباذری پیش از این هم در لیگ کاراته وان سری آ شیلی که کمتر از 20 روز پیش برگزار شد به مدال برنز رسیده بود.
لیگ برتر کاراته وان فرانسه از روز جمعه 4 بهمن ماه با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور در شهر پاریس پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها