3 مدال طلا و نقره حاصل تلاش ملی پوشان تکواندو در اردن

در پایان رقابت‌های بین المللی "جام الحسن" اردن ، ملی‌پوشان تکواندو کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره شدند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

هفتمین دوره رقابت های بین المللی تکواندو ؛ جام الحسن اردن در رده سنی بزرگسال ، امروز در امان اردن برگزار شد.

در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی‌پور به مدال طلا و در وزن 63- کیلوگرم فرزان عاشورزاده و در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی به مدال نقره دست یافتند.

در این رقابت ها ، آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده اردن رفت و پیش از زمانی قانونی و در پایان راند دوم این هوگوپوش را 25 - 1 شکست داد؛ در ادامه نماینده عمان را 28 – 8 برد و راهی نیمه نهایی شد.آرمین در نیمه نهایی هوگوپوش پاکستان را 27 - 3 در پایان راند دوم شکست داد و در دیدار پایانی نیز باید با نماینده تایلند مبارزه می‌کرد که با انصرف حریف برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست نماینده عربستان را 12 - 2 شکست داد، در ادامه هوگوپوش اردن را با نتیجه 33 - 9 از پیش رو برداشت. فرزان در نیمه نهایی برابر دیگر نماینده اردن قرار گرفت و با نتیجه 10 - 5 پیروز شد اما در دیدار نهایی ، نتیجه را به نماینده ترکیه 7 - 6 واگذار کرد و مدال نقره را کسب کرد.

سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم ابتدا به مصاف هوگوپوش الجزایر رفت و با نتیجه 28 - 6 به برتری رسید، در ادامه نماینده اردن را 33 - 21 شکست داد. سجاد در دیدار نهایی ، نتیجه را برابر دیگر نماینده اردن 19- 11  واگذار کرد و بر نایب قهرمان شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها