مشاهده خبر

یک شنبه 10 فروردین 1399
نوروز فوتبالی

مربی تیم پرسپولیس : سرخپوشان خیلی خوب با گل محمدی هماهنگ شده اند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه زنده نوروز فوتبالی گفت:‌ هرچه جلوتر می‌رویم عملکرد بازیکنان بهتر می شود زیرا تیم در حریفان بویژه در لیگ قهرمانان آسیا بیش از ۶۰ درصد مالکیت توپ را در زمین به عهده داشتند و این حکایت از هماهنگی تیم با سرمربی‌شان یحیی گل‌محمدی است

0

حمید مطهری در پاسخ به ارزیابی عملکرد کادر فنی جدید تیم پرسپولیس افزود: ما کمی پیش از شرو ع نیم فصل دوم لیگ به پرسپولیس اضافه شدیم، حتی روزی که شخصا سر تمرین و بازی دوستانه حاضر شدم لباس غیر ورزشی داشتم؛ فکر می‌کنم حدود ۸ روز تا بازی با تراکتور که اولین بازی ما در نیم فصل باقی مانده بود اما از نظر مدل فوتبالی و نتیجه عملکرد خوبی داشتیم.
مطهری تصریح کرد: هرچند که بهتر است در این خصوص کارشناسان و هواداران نظر بدهند اما به نظر خودم عملکرد خوبی داشتیم.
وی ادامه داد:هر چه تیم جلوتر می رفت تیم بهتر عمل کرد و تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی بیشتر در تیم اجرا شد. خوشبختانه تیم ما پیشرفت خوبی داشت اگر چه در بازی نخست بازیکنان از چابکی خوبی برخوردار بودند اما از نظر بحث مالکیت توپ به اندازه کافی خوب عمل نکردند.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار شود، گفت:‌این برنامه به طور قطع به ضرر پرسپولیس است زیرا از همراهی هواداران محروم می شود.
وی اضافه کرد:‌در هر حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده است اما اگر چنین مساله‌ای رخ دهد این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.
مطهری ادامه داد: یکی از زیبایی‌های فوتبال در چنین رقابت هایی انجام بازی‌های رفت و برگشت است و اگر بازی‌ها در تهران برگزار شود هواداران حمایت بی‌نظیری می کنند و اگر مقابل شارجه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم به جرأت می‌توانم بگویم که بالای سه گل به این تیم می‌زدیم.
این مربی گفت:‌حمایت هواداران پرسپولیس از تیم حق آنان است و مردم باید از میزبانی تیم محبوب‌ خود لذت ببرند ضمن اینکه حضور هواداران به نفع تیم فوتبال پرسپولیس است زیرا هواداران انرژی بالایی به تیم می‌دهند، هرچند ما تابع تصمیمات قانونی هستیم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
 
مطهری در خصوص وضعیت نامعلوم لیگ‌برتر خاطر نشان کرد: همانطور که می‌دانید این ویروس نه تنها کشور ما بلکه کل دنیا را درگیر خود کرده است و در حال حاضر مهم تراز سلامتی مردم چیزی مهم‌تر نیست. نظرات گوناگونی شنیده ام و افراد زیادی اظهار نظر می‌کنند؛ اما بهتر است که در این شرایط از اعلام نظرات شخصی خوداری کرده و فضای لیگ را دچار چالش نکنیم.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس صدر جدول است  و ۱۰ امتیاز با تیم‌های دیگر فاصله دارد و ما به تصمیم مراجع و نهادهای تصمیم‌گیر احترام می‌گذاریم. مطمئن هستم هر تصمیمی که مقامات ذیصلاح بگیرند ما آن را می‌پذیریم.
 
مطهری در ادامه گفت:‌اگر قرار باشد تصمیمی هم گرفته شود به نظرم به دلیل ۱۰ امتیاز اختلافی که داریم این حق پرسپولیس است که قهرمان باشد هرچند که با این همه به تصمیمات آتی احترام خواهیم گذاشت.
 
مربی تیم پرسپولیس گفت: به سیدجلال حسینی بابت موفقیت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک می‌گویم و این قطعاً یک اتفاق خوشایند برای بازیکن ارزشمند و هواداران تیم است.
 
این مربی در پایان گفت:‌از گل‌محمدی و سایر اعضا کادر فنی برای موفقیت تیم پرسپولیس قدردانی می‌کنم و در این روزها اگر چه فوتبال تعطیل است به بازیکنان برنامه داریم تا در منزل به صورت اختصاصی تمرین کنند هرچند که این تمرینات مثل تمرینات تیمی و گروهی خیلی کارساز نیست اما به هر حال باید به نوعی بدن بازیکنان را حفظ کرد و چاره ای جز این نداریم.
برچسب ها :

آخرین اخبار

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با معرفی برترین های ایران برگزار شد مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران به دلیل استقبال مخاطبان مهلت رای گیری قهرمان ایران تمدید شد. پخش زنده مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از شبکه ورزش سیما قهرمان مسابقات مردان آهنین مشخص شد پوشش زنده حضور ورزشکاران پر افتخار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس از شبکه ورزش سیما تشکر رییس فدراسیون والیبال از شبکه ورزش تشکر تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران از شبکه ورزش مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون قهرمان ایران : انتخاب برترین چهره پارالمپیکی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین گل سال ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین صحنه ورزشی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب قهرمان فردا ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین تیم ملی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین سرمربی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین بانوی ورزش ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین آقای ورزش ایران در سال 1402 رونمایی از نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما پخش برنامه جام رمضان در ایام ماه میهمانی خدا از شبکه ورزش برنامه کادر فنی با حضور سرپرست فدراسیون والیبال «قهرمان ایران» از این هفته روی آنتن می‌رود وزیرورزش و جوانان در برنامه کادرفنی حضور یافت فصل جدید کادر فنی با حضور وزیر ورزش و جوانان ترویج ورزش همگانی با برنامه ((بریم ورزش)) از شبکه ورزش سیما پخش زنده متنوع رقابت های جذاب ورزشی از شبکه ورزش سیما قاب صمیمی شبکه تخصصی ورزش با جام آسیایی ۲۰۲۳ برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا از شبکه ورزش سیما پخش زنده مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از شبکه ورزش سیما شبکه ورزش با (( جام آسیا ۲۰۲۳))همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا برنامه شب های فوتبالی را از شبکه ورزش تماشا کنید «مثبت ورزش» در جام باشگاه های جهان پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از شبکه ورزش سیما نشست خبری برنامه همه فن حریف شبکه ورزش با حضور مربیان تیم ملی کشتی برگزار شد فصل دوم برنامه همه فن حریف به زودی در جدول پخش شبکه ورزش سیما دوگزارشگر و یک رویداد اقدام تازه شبکه ورزش سیما برای جذب مخاطب استودیو مجازی به قاب تلویزیون آمد شبکه ورزش همراه لحظه لحظه فرزندان ایران بازی های پاراآسیایی به طور رسمی از 30 مهر آغاز خواهد شد آخرین خبرها به همراه پخش زنده و تحلیل و کارشناسی بازی های آسیایی هانگژو از شبکه ورزش با برنامه " دهکده آسیایی " اسنوبردسواری «رام نشده» در شبکه ورزش قدردانی از شبکه ورزش سیما شبکه ورزش با ((بلگراد ۲۰۲۳ )) به استقبال رقابت های کشتی قهرمانی جهان می رود «راه و رسم منچستر یونایتد» در شبکه ورزش جدال با پولاد سرد در وزنه برداری قهرمانی جهان از قاب شبکه ورزش شبکه ورزش سیما ۲۷ رویداد بین المللی ورزش را در این پنج ماه به شکل زنده پوشش داده است پخش زنده تکواندو جایزه بزرگ پاریس از شبکه ورزش پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه ورزش ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از دوم شهریور از شبکه ورزش سیما مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نگاه ویژه شبکه ورزش سیما به تیم های ملی رده های سنی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها