مشاهده خبر

سه شنبه 21 بهمن 1399

30 میلیارد کمک مستقیم کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها در سال 99

سیدرضا صالحی امیری با حضور در برنامه کادر فنی شبکه ورزش سیما گفت:30 میلیارد تومان کمک مالی مستقیم، پشتیبانی از رویدادها و پرداخت هزینه های جاری فدراسیون ها از جمله اقدامات کمیته ملی المپیک در سال 99 بوده است.

0

سیدرضا صالحی‌امیری با حضور در برنامه کادر فنی شبکه ورزش سیما اظهار داشت: با همه سختی‌هایی که ملت در دوران کرونا دارد باید دهه فجر را تبریک گفت و دستاوردهای انقلاب را مرور کرد. ما واقعا قبل از انقلاب جایگاه جدی در ورزش قهرمانی نداشتیم. از نظر زیرساختی بعد از انقلاب بیش از ۱۰۰ درصد توسعه داشتیم.

وی افزود: با مصوبه دولت و مجلس با مالیات ۲۷ صدم درصد از ارزش افزوده، فضای ورزشی افزایش یافت. مهمترین اتفاق این است که دوشادوش مردان، زنان هم رشد کردند. نسل جدیدی در مردان و زنان ظهور کردند که مدعی قهرمانی هستند.

رئیس کمیته ملی درباره اینکه فلسفه بازدیدهای شما از فدراسیون‌ها چیست، عنوان کرد: ما در آستانه المپیک هستیم و موتور ورزش در شرایط کرونایی در حال حرکت است. ما و وزارت کنار فدراسیون‌ها هستیم و همه ورزش ایران الان درگیر تمرین هستند. هر روز که به المپیک نزدیک می‌شویم فشار به فدراسیون‌ها برای آمادگی جهت المپیک بیشتر می‌شود.

صالحی‌امیری در پاسخ به این سوال که برای ورزشکاران و مسئولان فدراسیون‌ها گله‌مند هستند که در فاصله نزدیک به المپیک شما سرکشی می‌کنید، خاطرنشان کرد: بعید است دوستان این حرف را بزنند. ما از زمانی که کار را شروع کردیم هر هفته در یک فدراسیون بودیم. ما می‌خواهیم از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیریم و کمک کنیم. هم وزیر ورزش و هم ما در کمیته ملی المپیک دائم با فدراسیون‌ها جلسه داریم.

وی در مورد اینکه این شائبه وجود دارد فدراسیون‌هایی که در کمیته عضو دارند در بودجه ذینفع هستند، تصریح کرد: چیزی به نام چانه زنی نداریم و توزیع بودجه براساس شاخص‌هاست. کل تخصیص ما در چارچوب‌های تعریف شده روی سایت قرار می‌گیرد. یک مورد اعتراض در مورد بودحه نداشتیم. البته فدراسیون کشتی ۲۰ برابر هاکی و گلف بودجه می‌گیرد اما این بودجه به خاطر فعالیت‌ها، برنامه‌ها و همین طور با کارشناسی خبرگان صورت می‌گیرد. ما علاوه بر هیات اجرایی، برای تعریف شاخص‌ها و توزیع بودجه در سال ۱۴۰۰ روسای فدراسیون‌ها را دعوت کردم. ما شفاف عمل می‌کنیم و آنچه انجام می‌دهیم روی سایت قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه یادآور شد: 30 میلیارد تومان کمک مالی مستقیم، پشتیبانی از رویدادها و پرداخت هزینه های جاری فدراسیون ها از جمله اقدامات کمیته ملی المپیک در سال 99 بوده است. ما حداقل ۵۰ میلیارد تومان برای رویدادهای سال آینده به بودجه پشتیبانی نیاز داریم. 

صالحی‌امیری خاطرنشان کرد: نمی‌ گویم مشکل بودجه نداریم اما هم ما و هم وزارت تلاش می‌کنیم این مشکل کمتر شود. دولت در همین شرایط سخت کنار ما بوده و حدود ۷۶ درصد بودجه ما را تخصیص داده اما آیا کافیست؟ پاسخ منفی است و باید از مسیرهای دیگر این منابع تامین شود. آنچه امروز اهمیت دارد اینکه بتوانیم سال ۱۴۰۰ کام ملت را شاد کنیم و لبخند را بر لبان مردم ببینیم.

وی که در شبکه ورزش حضور داشت، در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر دولت می‌توانیم باز هم شما را در کمیته ببینیم یا خیر، گفت: برای ماندن در این صندلی هیچ تلاشی نخواهم کرد همان طور که برای آمدن تلاش نکردم، بنابراین به شرایط زمانی دی و بهمن ۱۴۰۰ بستگی دارد.

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از شبکه ورزش سیما دیدار تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به تعویق افتاد قهرمان مسابقات مردان آهنین مشخص شد پوشش زنده حضور ورزشکاران پر افتخار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس از شبکه ورزش سیما تشکر رییس فدراسیون والیبال از شبکه ورزش تشکر تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران از شبکه ورزش مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون قهرمان ایران : انتخاب برترین چهره پارالمپیکی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین گل سال ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین صحنه ورزشی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب قهرمان فردا ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین تیم ملی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین سرمربی ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین بانوی ورزش ایران در سال 1402 قهرمان ایران : انتخاب برترین آقای ورزش ایران در سال 1402 رونمایی از نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما پخش برنامه جام رمضان در ایام ماه میهمانی خدا از شبکه ورزش برنامه کادر فنی با حضور سرپرست فدراسیون والیبال «قهرمان ایران» از این هفته روی آنتن می‌رود وزیرورزش و جوانان در برنامه کادرفنی حضور یافت فصل جدید کادر فنی با حضور وزیر ورزش و جوانان ترویج ورزش همگانی با برنامه ((بریم ورزش)) از شبکه ورزش سیما پخش زنده متنوع رقابت های جذاب ورزشی از شبکه ورزش سیما قاب صمیمی شبکه تخصصی ورزش با جام آسیایی ۲۰۲۳ برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا از شبکه ورزش سیما پخش زنده مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از شبکه ورزش سیما شبکه ورزش با (( جام آسیا ۲۰۲۳))همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا برنامه شب های فوتبالی را از شبکه ورزش تماشا کنید «مثبت ورزش» در جام باشگاه های جهان پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از شبکه ورزش سیما نشست خبری برنامه همه فن حریف شبکه ورزش با حضور مربیان تیم ملی کشتی برگزار شد فصل دوم برنامه همه فن حریف به زودی در جدول پخش شبکه ورزش سیما دوگزارشگر و یک رویداد اقدام تازه شبکه ورزش سیما برای جذب مخاطب استودیو مجازی به قاب تلویزیون آمد شبکه ورزش همراه لحظه لحظه فرزندان ایران بازی های پاراآسیایی به طور رسمی از 30 مهر آغاز خواهد شد آخرین خبرها به همراه پخش زنده و تحلیل و کارشناسی بازی های آسیایی هانگژو از شبکه ورزش با برنامه " دهکده آسیایی " اسنوبردسواری «رام نشده» در شبکه ورزش قدردانی از شبکه ورزش سیما شبکه ورزش با ((بلگراد ۲۰۲۳ )) به استقبال رقابت های کشتی قهرمانی جهان می رود «راه و رسم منچستر یونایتد» در شبکه ورزش جدال با پولاد سرد در وزنه برداری قهرمانی جهان از قاب شبکه ورزش شبکه ورزش سیما ۲۷ رویداد بین المللی ورزش را در این پنج ماه به شکل زنده پوشش داده است پخش زنده تکواندو جایزه بزرگ پاریس از شبکه ورزش پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه ورزش ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از دوم شهریور از شبکه ورزش سیما مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نگاه ویژه شبکه ورزش سیما به تیم های ملی رده های سنی پخش زنده رقابت های هندبال نوجوانان قهرمانی جهان از شبکه ورزش سیما کادر فنی امروز با حضور هاکان دمیر در شبکه ورزش

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها